جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن
جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن

بدون شرح !

نظرات 5 + ارسال نظر
پتیت شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ http://z-87.blogsky.com/

کلاس ۱۰۲آره؟

آره عزیزم

شوهرجان شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ http://pws.blogsky.com

این کجاس؟


سلام
دلمان خوش است که مینویسم و دیگــران می خـواننــد و عــده ای می گـوینــد آه چـه زیبــا و بعضــی اشـک می ریــزند و بعضــی مـی خنــدنـد دلمــان خـوش اســت به لــذت هــای کــوتـاه به دروغ هــایی که از راســت بـودن قشنــگ تـرند به اینکــه کســی برایمــان دل بســوزاند یـا کســی عاشقمــان شــود با شــاخه گلی دل می بنــدیـم دلمــان خـوش می شــود به بـرآوردن خـواهشــی و چشــیدن لـذتـی و وقــتی چیـــزی مـطابـق مــیل مــا نبــود چقـــدر راحـت لگـــد می زنیـــم و چــه ســــاده می شـکــنیم همــــه چیـــز را...

عادت کرده ام کوتاه بنویسم کوتاه بخونم کوتاه حرف بزنم کوتاه نفس بکشم تازگی ها دارم عادت می کنم کوتاه زندگی می کنم یا شاید کوتاه بمیرم نمی دانم فقط عادت ...

خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم. بد عادت شده بودم. شاید باید باز هم بیشتر بیام و شاید هم کمتر!
به هرحال کوتاه میگم که آپم و منتظرتون...

یکی از کلاسای دانشکده که دیگه بی ما صفایی نداره البته به گفته ی بچه های ترم پایینی

خدیجه شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ

ترم آخر کدوم درس رو تو این کلاس بودیم؟

سوال سخت نپرس

فرشته یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

یادش بخیر

روژان سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ

۱۰۲ متعلق به ۸۷ ها بود همیشه با کلاس ۲۱۶
دلم واسه اون موقعه ها تنگ شده

منم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد