جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن
جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن

هیچ وقت...

♥ هیچ وقت این دو جمله رو نگو:
۱- ازت متنفرم ۲- دیگه نمی خوام ببینمت

هیچ وقت با این دو نفر همصحبت نشو:
۱- از خود متشکر ۲- وراج

هیچ وقت دل این دو نفر رو نشکن:
۱- پدر ۲- مادر

هیچ وقت این دو تا کلمه رو نگو:
۱- نمی تونم ۲- بد شانسم

هیچ وقت این دو تا کارو نکن:
۱- دروغ ۲- غیبت

هیچ وقت این دو تا جمله رو باور نکن:
۱- آرامش در اعتیاد ۲- امنیت دور از خانه

همیشه این دو تا جمله رو به خاطر بسپار:
۱- آرامش با یاد خدا ۲-دعای پدر و مادر

همیشه دوتا چیز و به یاد بیار:
۱- دوستای گذشته رو ۲- خاطرات خوبت رو

همیشه به این دو نفر گوش کن:
۱- فرد با تجربه ۲- معلم خوب

همیشه به دو تا چیز دل ببند:
۱- صداقت ۲- صمیمیت

جملات زیبا

جملات زیبا و آموزنده 

 

 

 

 جملات زیبا و آموزنده 

 

 

جملات زیبا و آموزنده

.....

دلم کمی خدا می خواهد..... 

دلم دل بریدن می خواهد..... 

کمی اشک....کمی زندگی..... 

کمی آغوش آسمانی.... 

کمی دور شدن از این جسم آدمی.... 

کمی دور شدن.....  

یا حسین


آه از آن ساعتی که با تن چاک چاک
نهادی ای تشنه لب صورت خود روی خاک

تنت به سوز و گداز تو گرم راز و نیاز
سوی خیام حرم دو چشم تو مانده باز


آمده از خیمه گه خواهر غم دیده ات
دیدو که شمر از جفا نشسته بر سینه ات


گفتو بده مهلتی تا برسم بر سرش
برادرم تشنه است مبر سر از پیکرش

آه از آن ساعتی که با تن چاک چاک
نهادی ای تشنه لب صورت خود روی خاک


یا حسین

دل تنگتونم


اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت
باقی همه بی حاصل و بی خبری بود . . 

ببخش اگه تو قصه مون

دو رنگ و نامرد نبودم

ببخش که عاشقت بودم

خسته و دل سرد نبودم

ببخش که مثل تو نشد

خیانتو یاد بگیرم

اگر که گفتم به چشات

 

بزار واسه تو بمیرم

ببخش اگه تو گریه هام

دو رنگی و ریا نبود

اگر که دستام مثل تو

با کسی آشنا نبود

ببخش اگه تو عشقمون

کم نمی زاشتم چیزی رو

ببخش که یادم نمیره

اون روزای پاییزی رو

لیاقت دستای تو

بیشتر از این نبود عزیز

نه نمی خوام گریه کنی

برای من اشکی نریز

لیاقت چشمای تو

نگاه ِ پاک ِ من نبود

ببین چی ساختی از من

مغرور ِ عاشق ِ حسود 

پانویس: شعر قشنگی بود نوشتم تا دیگران هم بخوانند....

اگر یادتان بود و باران گرفت

دعایی به حال بیابان کنید

**********

دوستای خوبم ممنون میشم برای مریض من دعا کنید