جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن
جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن

دلم دوباره میخواد

سلام 

امروز یه بارون خیلی قشنگ ریزی زد که آدم دلش نمیخواست از زیرش بره کنار. یاد بارونای مشهد افتادم که واسه زیارت میرفتیم و خیس می شدیم. یادتونه؟!

یا حسین

نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز

دانش‌آموزان عالم را همه دانا کند

ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین

بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند


ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان رو به همه دوستان تسلیت میگم



روز کتابدار

سلام رفقا

24 آبان، روز کتابدار و هفته کتاب و کتابخوانی رو به همه کتابداران که نه عذر میخوام به همه دوستداران علم اطلاعات و دانش شناسی تبریک میگم

روزتون مبارک دوستای گلم


اگه اشتباه نکنم اون عکس دسته جمعی تو کتابخانه ملی که باهم گرفتین که البته من نبودمو اینجا گرفتین اون موقع من داشتم مقدمات خیس کردن رانگاناتانو میچیدم

یادش بخیر

خدایا سرای محبت کجاست....

به لبخند آیینه ای تشنه ام

به آغوش بی کینه ای تشنه ام


سلامی صمیمانه آیا کجاست ؟

سرآغاز الفت خدایا کجاست ؟


خدایا سرای محبت کجاست ؟

من آواره ام شهر الفت کجاست ؟


کسانی که از عشق دم میزنند

چرا بین ما را به هم میزنند ؟


خدایا نسیم نوازش کجاست ؟

کویرم سرآغاز بارش کجاست ؟


بیا تا به لبخند عادت کنیم

به این راز پیوند عادت کنیم


کسانی که از عشق دم میزنند

چرا بین ما را به هم میزنند ؟


بیا ساده مثل چکاوک شویم

بیا بازگردیم و کودک شویم


خدایا سرای محبت کجاست ؟

من آواره ام شعر الفت کجاست ؟


کسانی که از عشق دم میزنند

چرا بین ما را به هم میزنند ؟


به یاد قیصر امین پور

بیایید به عشق عادت کنیم... 

بیایید به بی عادتی عادت کنیم... 

بیایید تمرین وحدت کنیم... 

 

هشتم آبان ماه، به یاد قیصر امین پور

ببار ای بارون ببار...

امروز بارون خیلی قشنگی میومد

واسه ما خوزستانیای بارون و برف ندیده بارون همیشه زیباست حتی اگه دلمون گرفته باشه

یاد ترانه ای از شجریان افتادم که متنشو براتون مینویسم


ببار ای بارون ببار
با دلم گریه کن، خون ببار
در شبای تیره چون زلف یار
بهر لیلی چو مجنون ببار... ای بارون

دلا خون شو خون ببار
بر کوه و دشت و هامون ببار
به سرخی لبای سرخ یار
به یاد عاشقای این دیار
به داغ عاشقای بی مزار... ای بارون

ببار ای بارون ببار
با دلم گریه کن، خون ببار
در شبای تیره چون زلف یار
بهر لیلی چو مجنون ببار... ای بارون

ببار ای ابر بهار
با دلم به هوای زلف یار
داد و بیداد از این روزگار
ماه دادن به شبهای تار... ای بارون

ببار ای بارون ببار
با دلم گریه کن، خون ببار
در شبای تیره چون زلف یار
بهر لیلی چو مجنون ببار... ای بارون

دلا خون شو خون ببار
بر کوه و دشت و هامون ببار
به سرخی لبای سرخ یار
به یاد عاشقای این دیار
به داغ عاشقای بی مزار... ای بارون

فکر میکنم شاعرش استاد علی معلم باشه

برای دانلود تصنیف زیبای این شعر با صدای استاد محمدرضا شجریان اینجا کلیک کنید.

کاش مردم دانه های دلشان پیدا بود

بــرهنــ ـہ مے آییــ ــم

بــرهنـــ ــہ مےبوسیــ ــم

بــرهنــ ــہ مےمیریــ ــم
 

بـ ـا ایــ ـטּ همــ ـہ عـ ـریـ ـانے

هنــ ـوز قلبـــــِ هےچــڪس پیــ ـدا نےـستــْـ

جای دوستان خالی

بچه ها نمیخوام دلتون رو آب کنم ولی میدونید که اردو با استاد کوکبی چقد حال میده! 

 

حیف استاد فرج پهلو نبود، ولی جاش این بار استاد بیگدلی گل اومد 

 

پتیت جان باید بهت بگم که بخاطر نبود تو حاضر نشدیم گل کوچیک بازی کنیم. استاد کوکبی هم  

سراغت رو خیلی گرفت و گفت اگه اون بود حتما بازی میکردیم 

 

آقای عندلیب هم گفت که اون نامرد دفه پیش هولم میداد و من روم نمیشد هولش بدم و یه گل به ما زد