جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن
جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن

هر روز بهتر از دیروز

هر روز هر روز پا میشم با کلی زحمت میرم دانشگاه که تو کتابخونه درس بخونم خدا رو شکر هر روزم یه سوژه واسه درس نخوندن پیدا میشه. امروز فرشته معده درد گرفته بود کل دانشکده رو واسه نبات زیرو رو کردم بعدشم شک نکنید که درس خوندم!

۷ ترمه یا ۸ ترمه مسئله این است!

تو فکرم با یه گواهی حذف پزشکی کنم که ۸ ترمه شم . پشیمونم که انقد خودمو کشتم ۷ ترمه تموم کنم دلم خیلی تنگ میشه.

تقدیر

تقدیر را خودم رقم میزم 

از کنارم هر چه تنهایی هست 

برمی دارم 

تو را جایشان می گذارم