جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن
جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن

تولدت مبارک !

فرشته اومدی از دور ...  

فرشته جون تولدت مبارک . امیدوارم ۱۲۰ ساله شی

نزدیک است

تا حالا مرگ رو انقد نزدیک حس نکرده بودم دیروز: 

ـ بخاطر طوفان شدید شاخه ی درخت شکست و خورد تو سرم و گیج ومنگم 

ـ تو امانیه ماشین زد بهم 

ـ گوشیم زنگ خورد ولی هیچ شماره یا اسمی روش نبود فقط نوشته بود withheld که تقریبا به معنی ناشناختس. ( حدس میزنم عزرائیل بوده) 

امروز : 

از تو پیاده رو راه میرفتم به پایه برق که رسیدم یهو ترانس برق روی پایه ترکید و غیر از صدای وحشتناکش که گوشمو کر کرد یه قطعه ی سنگین محکم افتاد یک قدمیم. 

در کل کلی شانس آوردم اگه به سال 91 برسم اگه نرسیدم هم گریه نکنید که منم گریم میگیره به جای خرما و حلوا هم با ترشیجات ازتون پذیرایی میشه

بهانه ی تپش قلبم

تو همانی که یادت هر دم 

می کوبد پنجره ی احساسم را  

و من در آرزوی آرامش دستان تو  

می گذرانم روزهایم را

خدایا آدرس وبلاگتو بده در مورد بعضی از پستات نظر بذارم. مثلا در مورد پست عدالتت خیلی چیزا دارم واسه گفتن

می خواهم با کسی رهسپار شوم که دوستش می دارم

نمی خواهم بهای این همراهی را با حساب و کتاب بسنجَم

یا در اندیشه خوب و بدش باشم.

نمی خواهم بدانم دوستم می دارد یا نه

می خواهم بروم با آنکه دوستش می دارم.

اخرین شعر مرا قاب کن و پشت نگاهت   بگذار

تا که تنهاییت از دیدن ان جا بخورد

و بداند

که دل من با تو است

در همین یک قدمی

عید همگی مبارک

120594722002 مجموعه کارت پستال عید نوروز 

  

امیدوارم که سال خوبی داشته باشید

شانسه که داریم ؟!

اگه چشم بسته دستمو بکنم تو یه پاکت که ۱ کیلو پسته داخلشه و یکیشو بردارم مطمئنا اون یکی یه پسته ی بستـــــــــس

دپسردگی

غم انگیز تر از خانه های بدون پنجره  

پنجره هایی هستند که رو به دیوار باز میشوند ... 

************************************ 

درست زمانی که فکر میکنی همه چیز اونجوری پیش میره که دوس داری و خیلی وقته آرزوته باید یه چیزی از غیب نازل بشه که همه  برنامه هاتو خراب کنه

استااااااااااااااااااااااااد...

آخه کی باورش میشه من یه روز دلم واسه استاااااااااااااااااااااد گفتن راضیه تنگ بشه؟

عید

یادتونه بیگدلی میگفت عید اومد و ما لختیم  

چند نفر کلام استاد بزرگوار را قبول دارن؟؟  

خدایا میشه انگشتتو از روی دکمه ی space برداری ؟! این همه فاصله کافی نیست؟! 

شریف ترین دلها دلی است که اندیشه ی آزار آدم ها در آن نباشد 

 

خداوندا

تو  تنهایی منم تنهای تنها

تو  یکتایی  و بی  همتا

ولی من  نه  یکتایم  نه بی  همتا

فقط  تنهای تنهایم و محتاج  نگاه  تو

نمی خواهم نبودنت  

از شمارش انگشتانم بیشتر شود  

اما این روزها     

کاری از دستم بر نمی آید