جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن
جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن

یادت ای دوست بخیر، بهترینم خوبی؟ خبری نیست زتو، دل من میخواهد که بدانی بی تو، دلم اندازه ی دنیا تنگ است. هر کجا هستی باش آرزویم این است: آسمانت آبی و تمام دلت از غصه دنیا خالی...

نبینم خلوته

آقا من بیرجند قبول شدم بچه ها تک تک بیاین آمار بدین بینم زوووووووووود 

خیلی کم کار شدین قابل بخشش نیست

با توجه به شانسم ایمان دارم اگه خارج به دنیا میومدم ، ایران ابر قدرت اول جهان بود !

بدانید و آگاه باشید ...

وقتی خیلی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش..