جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن
جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن

امتحان فیزیک

استاد سختگیر فیزیک اولین دانشجو را برای پرسش فرا میخواند و سوال را مطرح میکند شما در قطاری نشسته اید که با سرعت هشتاد کیلومتر در ساعت حرکت میکند و ناگهان شما گرما زده شده اید،حالا چیکار میکنید؟ دانشجوی بی تجربه فورا جواب میدهد من پنجره کوپه را پایین میکشم تا باد بوزد اکنون پروفسور میتواند سوال اصلی را بدنترتیب مطرح کند حال که شما پنجره کوپه را باز کرده اید .... در جریان هوای اطراف قطار اختلال حاصل میشود و لازم است موارد زیر را محاسبه کنید.محاسبه مقاومت جدید هوا در مقابل قطار؟ حسب المعمول دهان دانشجو باز مانده بود و قادر به حل این سوال نبود و سرافکنده جلسه امتحان را ترک کرد همین بلا سر بیست دانشجوی بعدی هم آمد که همگی در امتحان شفاهی فیزیک مردود شدند پروفسور آخرین دانشجو را برای امتحان فرا میخواند و طبق معمول سوال اولی را میپرسد شما در قطاری نشسته اید که با سرعت هشتاد کیلومتر در ساعت حرکت میکند و ناگهان شما گرما زده شده اید حالا چیکار میکنید؟ این دانشجوی خبره میگوید من کتم را درمیارم پروفسور اضافه میکند که هوا بیش از اینها گرمه دانشجو میگه خوب ژاکتم راهم درمیارم هوای کوپه مثل حمام سونا داغ دانشجو میگه اصلا لخت مادر زاد میشم پروفسور گوشزد میکند که دو نفر دیگر در کوپه هستند و این عمل شما مناسب نیست. دانشجو به آرامی میگوید میدانید آقای پروفسور این چندمین بار است که من در امتحان شفاهی فیزیک شرکت میکنم و اگر قطار مملو از مسافر باشد من آن پنجره لامصب را باز نمیکنم

نظرات 3 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ http://s2a.ir

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
میتونی برای وبلاگت آدرس جدید ثبت کنی
http://s2a.ir

طاهره دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ب.ظ

خیلی جالب بود... اولش فکر کردم میخوای جریان افتادنتو تعریف کنی!

شادی چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ

والا منم بودم باز نمیکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد