جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن
جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن


کجایی ؟ یک کلمه نیست، خیلی معنی دارد گاهی …

کجایی یعنی چرا سراغم نمی یایی ؟

چی کار میکنی ؟

چرا نیستی ؟

دلم تنگ شده

دوستت دارم .. !!


نظرات 3 + ارسال نظر
شبنم . سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ب.ظ

به به! مهرنوش گلم.خوبی دخمل نازم؟ دلم برات یه ذره شده......

دوووست دارم..........

شادی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ

میبینم که پسووردتو یادت اومد
را سراغم نمی یایی ؟

چی کار میکنی ؟

چرا نیستی ؟

دلم تنگ شده

دوستت دارم .. !!
ها ؟ جواب بده

از دل تنگی ناک اوت شدم!!!!

پتیت سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.abdolhoseinkalhori.blogsky.com/

سلام عزیزم
معلومه تو کجایی خانم؟؟؟؟

همین دوروبرااااام....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد