جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن
جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن

در سرزمین من...

من در کشوری زندگی می کنم که

دویدن سهم کسانی است که هرگز نمی رسند و رسیدن سهم کسانی که هرگز نمی دوند

ارزش مردگانش چندین برابر زندگانش است

در سرزمین من مردمانش با نفرت بیشتری به بوسیدن دو عاشق نگاه می کنند

تا صحنه ی اعدام یک انسان

در سرزمین من...

نظرات 1 + ارسال نظر
شادی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ

گند زدن به سرزمینمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد