جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن
جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن

فانوس خیس....سهراب.....

روی علف ها چکیده ام.

من شبنم خواب آلود یک ستاره ام

که روی علف های تاریکی چکیده ام.

جایم اینجا نبود.

نجوای نمناک علف ها را می شنوم.

جایم اینجا نبود.

فانوس

در گهواره خروشان دریا شست و شو می کند.

کجا می رود این فانوس،

این فانوس دریا پرست پر عطش مست؟

بر سکوی کاشی افق دور

نگاهم با رقص مه آلود پریان می چرخد.

زمزمه های شب در رگ هایم می روید.  

یک قطره شبنم

نظرات 6 + ارسال نظر
شادی سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ق.ظ

زمزمه شب ...

مریم سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام سلام
همگی سلام
ای زندگی سلام
ای عزیزای دلم یه روزی
ایوون از پرستوها پر میشه باز
ای عزیزای دلم یه روزی بقیه اش رو بلد نیستم

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام گلم.خوبی فدات شم؟خوش اومدی

مریم پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:09 ب.ظ

قربون برم
مرسی
یا الله الله
خواهرا حجابتون رو رعایت کنین حاج آقا مریم اومد

حاج آقا خوش اومدی!دلتنگت بودم مریم جونم.

صغری شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام
اوه اوه تا حالا حاج آقا کجا بودی نکنه برا تبلیغ فرستادن جایی به اینترنت دسترسی نداشتی
خوش اومدی گلم

مریم جوابشو بده!

مریم شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ب.ظ

اینترنت داشتم ، سرم شلوغ بود. بچه داری دیگه . وقت واسه آدم نمی زاره. ما شاالله 16 تان .
گفتیم ما که ارشد قبول نمیشیم بزار بریم سرخونه زندگیمون .
بچه ها کسانی که پاسخ می دن اسمشون رو هم بنویسن.

ای دور نوه های خوشکلم بگردم!!مریم دختر بی معرفت، چرا نگفتی مادربزرگ شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اون هم 16تا.........

مریم یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ب.ظ

ببخشید مادرجون دیگه یهویی شد
ایشالا واسه 17 دهمی حتما خبرتون می کنم
نامردا مگه نگفتم کسی که پاسخ میده اسمشو هم بنویسه، الان مثلا من دارم با کی حرف می زنم؟

مریم؟تو الان داری با من حرف میزنی. شبنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد