جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن
جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن

بگو چگونه صدایت کنم که برگردی


می روم اما بدان یک سنگ هم خواهد شکست
آنچـــــنان که تارو پود قلب من از هــــم گسست
می روم با زخم هـــــایی مانده از یک سال سرد
آن همه برفی که آمـــــد آشـــــــیانم را شکست
می روم اما نگویــــــــی بی وفــــــا بود و نمــــاند
از هجوم سایه هــــا دیگر نگــــــاهم خسته است
راســــــتی : یادت بمــــــــاند از گـناه چشم تو
تاول غــــــربت به روی باغ احســــــاسم نشست
طـــــــرح ویران کـــردنم اما عجیب و ســــــاده بود
روی جلد خاطــــراتم دست طوفــــــان نقش بست


نظرات 5 + ارسال نظر
صغری دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ق.ظ

سلام
خدیجه جان خیلی زیبا بود الهی دل هیچکس رو چشم به راه نذار

الهی آمین

روژان دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ق.ظ

خیلی قشنگ بود مرسی

مرسی عزیزم

شادی سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ق.ظ

حالم بدههههههههههههههههههههههههههههه

آدم بدهههههههههههههههههههه
چرا حالت بدهههههههههههههههه

پسر خاله سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ق.ظ

اصلا بهت نمیاد غمگین باشی

من شعر خیلی دوست دارمو هر شعری به دلم نمیشینه
انصافا شعر قشنگیه
درسته غمگینه اما قشنگه
خدا در کنار شادی، غم رو تو وجودمون گذاشته
همه هم شاد میشنو هم غمگین البته پسر خاله من انگار همیشه خنثی بود
آخه هیچ وقت نمیشد تشخیص داد خوشحالی یا ناراحت

ماندانا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ق.ظ http://wildtigress.blogsky.com

سلام به قول یکی از شبکه های خبری تصویر گویاتر تز متن خبر

قابل شما رو نداشت دوست جون دزد دریایی من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد