جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن
جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن

من نه آنم

الهی…

 

نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم

 

نه تو آنی که گدارا ننوازی به نگاهی

 

در اگر باز نگردد، نروم باز به جایی

 

پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی

 

کس به غیر از تو نخواهم چه بخواهی چه نخواهی

 

باز کن در که جز این خانه مرا نیست پناهی


 

نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام!
گاهی انکه سراغی از تو نمیگیرد دلتنگ ترین است برای دیدنت و تو نمی دانی !
خیلی دعای قشنگی بود...

سلام
دعای قشنگیه به شرط اینکه واقعا همینطور باشه
اگه کفر نباشه حرفم دلم برا خدا میسوزه
همیشه هوای بنده هاشو داره اما آیا بند هاشم هوای خداشونو دارن؟؟؟

شادی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ب.ظ

کاش واقعا اینجوری بود
ماها خیلی نا شکریم

هی شادی چی بگم دست رو دلم نذار

روژان دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ق.ظ

دعای زیبایی بود کاش دعای منو خانوادمم زوتر مستجاب بشه و داداشم یک یه دونم شفا بگیره و بهتر شه الهی آمین!!!!

الهی آمین
از صمیم قلبم برای داداشت دعا میکنم به خدا توکل داشته باشین عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد