جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن
جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن

مرغ مهاجر

قسمت این بود که من با تو معاصر باشم

                       تا در این قصه ی پر حادثه حاضر باشم

تو پری باشی و تا آن سوی دریا بروی

                        من به سودای تو یک مرغ مهاجر باشم .

نظرات 1 + ارسال نظر
مهیار شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.shabederaz.blogsky.com

قسمت این بود که من با تو معاصر باشم

تا در این قصه ی پر حادثه حاضر باشم

تو پری باشی و تا آن سوی دریا بروی

من به سودای تو یک مرغ مهاجر باشم


اما قسمتم همینه که تو تاریخ فنا شم
بی حضورت توی قصه غایبی بی انتها شم
تو سوار قایقت باشی و تا دریا بری
من همینجا لب ساحل خیره به این ماهیا شم




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد