جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن
جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن

یادش بخیر ترمای اول خیلی دختر خوبی بودم

یادمه همیشه واسه اینکه چمنا رو له نکنم حاضر بودم 100 متر دور بزنم 

به نگهبانی سلام میکردم 

همشه لیوان تو کیفم بود  

غیبت سرکلاس برام یه کار زشت نابخشودنی بود 

واسه سوار شدن تو اتوبوس کسی رو هل نمیدادم  

به اساتید دروغ نمیگفتم 

ببین دانشگاه چی ازم ساخت واسه خودم متاسفم

نظرات 2 + ارسال نظر
شادی شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ

هنوزم دختر خوبی هستی عزیییییییییزم

فک کن من الان خلاف همه این کارایی که گفتم رو انجام میدم، دیگه چه خوبی‌ای میمونه؟

محسن یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ http://mebi70.blogfa.com

اره واقعا یادش بخیر...
هر چی میگذره بدتر از دیرو...
با خودمم...
البته بلا نسبت شما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد