جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن
جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن

ترم ۶ اردوی دزفول

روز جمعه  ۱۳۹۰/۲/۳۰

شادی: زیر سایه ی امن ترین سایه بان هستی دلواپس دلواپسی های هم باشیم

استاد فرج پهلو: بودن با شماست که حس زنده بودن و زندگی می دهد. خوشحالم که این حس را دارم. از همه تان ممنونم

آموزش(آقای قمر): می دونم که خیلی خوش گذشت نیازی به تشکر نیست.

فرشته: یه لحظه با شما بودن برابر با هزاران لحظه های زندگی. دوستون دارم

مینا: همتون رو شاد کردم. قربونتون..! هیشکی به اندازه ی جلیل پور خوشحال نشد...!

مرجان: حالم بهم میخورد توی اتوبوس چیزی بخونم یا بنویسم کوتاه میگم خیلی خوش گذشت...

شبنم: امیدوارم بهتون خوش گذشته باشد! لیدر گروه!

زهرا اسکندری: خیلی خوش گذشت جای خیلی ها خالی بود آب بازی بهترین قسمت بود. مخصوصاْ خیس کردن قمر

هاجر: بهترین اردوی دانشجوییم بود خیلی بهم خوش گذشت. خیلی دوستون دارم. در ضمن همتون برا عروسیم دعوتین. همتون رو میبوسم

پیمان جلیل پور: اردوی یک روزه به دزفول فرصتی بود که می شد تا حدودی آدم را از نزدیک شناخت. روزی به یاد ماندنی بود. قسمت آب بازی و والیبال و وسطی خیلی خوب بود. برای همه کتابدارهای ورودی ۸۷ آرزوی شادی و سلامتی دارم

فرحناز: دوستان باوفا سایه گستر لحظه های تلخ و شیرین روزگارند سایه همه شما عزیزان مستدام باد... *از همه کسانی که زحمت کشیدن تشکر*

مریم: امان از لحظه ی غفلت که شاهدم باشی

زهرا سکری: خداکند تبسم لبی آه نشکند. غرور بغض سینه ای به شامگاه نشکند. کبوتری که پر زند به سوی آشیانه ای. خدا کند که بال او میان راه نشکند. هیچ وقت هیچ کدوم شما را فراموش نخواهم کرد. برایتان آرزوی موفقیت می کنم

مرضیه السادات: همیشه دور بودن به معنای فراموش کردن نیست فرصتی است برای دلتنگ شدن. از همین الان دلم برای همتون تنگ شده. امیدوارم همیشه مثل امروز خوش باشیدI LOVE YOU.

نصوحی:*رفیق بی کلک مادر  * چو باید سرانجام بر خاک رفت خوشا آنکه پاک آمدو پاک رفت

ابتسام: قشنگ ترین لحظات زندگی ام را در این اردو گذراندم

فرشید: خیلی خوش گذشت انشاالله سفرهای بعدی

مهرنوش: آخر هر چیزی قشنگه و خوب: اگه خوب نشد هنوز آخرش نشده ، صبر کن...

جاتون توقلبمه دوستون دارم دلم براتون تنگ میشه

پتیت: همتونو خیلی دوست دارم خاطرات قشنگ روزای با هم بودن همیشه تو خاطرم میمونه اگه یه وقت ناخواسته ناراحتتون کردم حلالم کنین میدونم که همتون دوسم دارین

نظرات 3 + ارسال نظر
خدیجه جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

من نبودم

آره کلو جات خیلی خالی بود
میدونم پشیمونی ولی پشیمونی سودی نداره

شادی جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:42 ب.ظ

شبنم چه خوشحال بود که لیدر شده
یادش بخیر بچه ها چقد سوتی دادن

خوب دیگه لیدر بودن استرس داره و خستگی یادت نیست مشهد چطور تب کردی
عشقم وسطی بود

فرشته یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد