جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن
جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن

دنیا وفا نداره چشمش حیا نداره

سلام بچه ها امروز یکشنبس میخواستم یه چیزی رو بگم گفتم شاید طرف خودش بخواد بگه میدونم دیره ولی اشکال نداره

یکی از بچه های نامرد اهوازی روز جمعه بلند شده با بچه های 89 رفته علی کله برا خودش خوش گذرونده

آخه نامرد چطور دلت اومد بدون ما بری، چطور تونستی پاتو بدون من بذاری تو آب علی کله

ما که نبودیم با کی وسطی بازی کردی،من که نبودم کی استاد فرج پهلو رو زد ، استادکوکبی دلش برای هم تیمیش تنگ نشد نگفت کاش پتیت بودو با هم گل کوچیک بازی میکردیم.

دلم تنگه تنگه

برا استادای گلم برا دوستای نازنینم

وقتی بهم زنگ زدی گفتی که رفتی دزفول اینقد دلم گرفت.........

اینقد دلم هوایی شد.....

همه خاطره های خوش با هم بودن از جلوی چشمم رد میشدن.

واقعا که دلبستن چقد راحته و دل کندن دشوار

ما که را گول زدیم؟

بیخودی پرسه زدیم، 

 صبحمان شب بشود 

بیخودی حرص زدیم سهممان کم نشود 

 ما خدا را با خود سر دعوا بردیم وقسمها خوردیم  

ما به هم بد کردیم ما به هم بد گفتیم 

 ما حقیقتها را، زیر پا له کردیم وچقدر حظ بردیم، که زرنگی کردیم،  

روی هر حادثه ای، حرفی از پول زدیم  

از شما می پرسم: 

 ما که را گول زدیم؟

ایشالا قسمت همه

عاقد: خدا

شاهد: رسول خدا (ص)

دفتر: لوح محفوظ

مکان: عرش

عروس: کوثر

داماد: حیدر

سالروز ازدواج آسمانیشان مبارک


من این شلوارو میخــــــــــــوام.....

ای خدا کاش منم از این شلوارا داشتم


عدالت؟!

خدایا عادل باش میخوام بذاری روز قیامت یه سوال تو بپرسی یه سوال من 

یه عالمه سوال دارم 

ـ در مورد مرده هایی که نفس میکشن 

ـ در مورد عشق های ممنوع 

ـ در مورد کسایی که هم دیگه رو دوس دارن ولی محکومن به جدایی 

ـ در مورد خیلی چیزای دیگه تو این دنیا که لحظه لحظه بیشتر عذابم میدن  

الان که جوابمو نمیدی ولی حداقل اون دنیا ...

صبوری کن

گاهی وقتا مجبوری تمام دلتنگی هات و تمام احساست رو بذاری تو یه صندوقچه بعد هر روز روزی چند بار بری سراغش و نگاهشون کنی و یه بغض هر دفعه گلوت رو فشار بده  

مجبوری بخاطرت و بخاطرش پا بذاری روی قلبت و مثل یه سیگار که دیگه به تهش رسیده خاموشش کنی بعد آروم به خودت بگی صبور باش باید صبور باشی

عالم آل محمد

میلاد شمس الشموس

خسرو اقلیم طوس

شاه انیس النفوس رو به همه دوستان تبریک میگم

یاد اون روزها که با هم تو حرم آقا بودیم بخیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

گرامیداشت هفته دفاع مقدس

ممد خوب شد نیستی ببینی!!!!!!!



هفته دفاع مقدس گرامی باد

دوست خوب و برادر عزیزم سجاد جان  

اندوه ما در غم از دست دادن پدر عزیز و بزرگوارت در واژه ها نمیگنجد تنها میتوانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم ما را در غم خود شریک بدان.  

 

عقاید یک دلقک

هر روز صبح، در هر ایستگاه بزرگ راه‌ آهن، هزاران نفر داخل شهر می‌شوند

تا به سر ِ کارهای خود بروند و در همین حال، هزاران نفر دیگر از شهر خارج

می‌شوند تا به سر کارشان برسند. راستی چرا این دو گروه از مردم، محل‌های

کارشان را با یکدیگر عوض نمی‌کنند؟

" عقاید یک دلقک / هاینریش بل "

گنجشک

  

گنجشک می خندید به اینکه چرا هر روز

بی هیچ پولی برایش دانه می پاشم...

من می گریستم به اینکه حتی او هم

محبت مرا از سادگی ام می پندارد...

دلتنگم

دلتنگم،

مثل مادر بی سوادی

که دلش هوای بچه اش را کرده

ولی بلد نیست شماره اش را بگیره.