جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن
جایی برای با هم بودن تا  .... ابد

جایی برای با هم بودن تا .... ابد

چند نفر بر اثر یک اتفاق در یک جا به اسم دانشگاه ۴ سال کنار هم لحظه های فراموش نشدنی ساختند و حالا اینجا تا ابد کنار هم میمونن

مبارکه نی نی

واااااااااااای من کی زن گرفتم



سکوت

بعضی حرفا رو نمیشه گفـت ، باید خـورد .. !
ولی بعضی حرفا رو ، نه می شه گفت ، نه میشه خورد .. !
می مونه ســر دل !
میشه دل تـــنـــگ !
میشه بــــــغــــض !
میشه ســکـــوت !
میشه همون وقتی کـه خودتم نمیدونی چـه مرگـتـه ..!!

شکسپیر

من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟


برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم،

انتظارات همیشه صدمه زننده هستند ..
زندگی کوتاه است ..
پس به زندگی ات عشق بورز ..

خوشحال باش .. و لبخند بزن .. فقط برای خودت زندگی کن و ..


قبل از تنفر » عشق بورز


قبل از اینکه بنویسی » فکر کن


قبل از اینکه خرج کنی » درآمد داشته باش


قبل از اینکه دعا کنی » ببخش


قبل از اینکه صدمه بزنی » احساس کن


قبل از اینکه صحبت کنی » گوش کن 




زندگی این است ... احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر .

روز دختر

خداوند لبخند زد
دختر آفریده شد!
لبخند خدا روزت مبارک
پیشاپیش روز دخترای گل مبارک

بدون شرح

تعارف نکن خودتم بیا سوار شو


به یاد داشته باش...

به یاد داشته باش...

مردم اغلب بی انصاف ، بی منطق و خودمحورند ولی آنان را ببخش...

اگر مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند ولی مهربان

باش..

اگر شریف و  درستکار باشی فریبت میدهند ولی شریف و درستکار باش.

نیکی های امروزت را فراموش میکنند ولی نیکوکار باش.بهترین های خود را به دنیا

ببخش حتی اگر هیچگاه کافی نباشد و در نهایت میبینی هر آنچه هست همواره

میان تو و خداوند است نه میان تو و مردم...

                                    

انسان های بزرگ...

انسان های بزرگ دو دل دارند :

 دلی که درد می کشد و پنهان است و دلی که

 می خندد و  آشکار است ...


 < پروفسور محمود حسابی >

باید فراموشت کنم

باید فراموشت کنم

چندیست تمرین میکنم

من می توانم! می شود!

آرام تلقین میکنم.

حالم، نه،  اصلآ خوب نیست...

تا بعد بهتر می شود!!

فکری برای ِ این دل ِ تنهای ِ

 غمگین میکنم.

من می پذیرم رفته ای،

و بر نمی گردی همین!

خود را برای ِ درک این، صد بار تحسین میکنم.

کم کم ز یادم می روی،

این روزگار و رسم اوست!

این جمله را با تلخی اش

صد بار تضمین میکنم. 

آخر معنی

تو هستی پیچ اضافه آوردن  

نمی دونم مال بوده یا نبوده 

«حسین پناهی»

تقدیم دوستان گلم

هر لحظه بهانه تو را میگیرم

هر ثانیه با نبودنت درگیرم

حتی تو اگر به خاطرم تب نکنی

من یکطرفه برای تو میمیرم…

پیوند

دلم برا همه تون تنگ شده عزیزاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم .

خیلی خوشحالم که احساس می کنم دوباره در کنارتونم 

پتیت جوووووووووووووووووووووووونم مرسی فدات شم روله.

 

877201

و اینک فرح وارد میشود

877201



خوش اومدی فرح مهربونم

دنیای این روزای من!

دستی که به دست من بپیوندد نیست 

صبحی که به روی ظلمتم خندد نیست 

زنجیر فراوان فراوان اما 

چیزی که مرا به زندگی بندد نیست 

مرحوم منزوی

ارشد

سلام بر دوستان کم پیدا، نه نا پیدا

خوبین عزیزای دلم

میخوام به شماهایی که ارشد قبول شدین تبریک بگم

به فرشید که حسابی گل کاشته و دانشگاه تهران قبول شده به مینا که شبانه خوارزمی، ابتسام که بازم چمران قبول شد اما ایندفه با طعم شبانه زهرا که خیلی ناراحت شدم براش فکر میکردم روزانه قبول شه ولی شبانه یزد قبول شد.

به همه تبریک میگم عزیزانم.

ولی فکر نکنین که الان شاخ غولو شکوندینا خواهید دید سال دیگه این موقع خبر قبولی خودمو  تو همین وبلاگ منتشر میکنم

به امید موفقیت خودم و هر کی اینجا پست میده

وبلاگ جدید

سلام دوستان عزیزم

امیدوارم که حالتون خوب باشه و سرحال باشین

غرض از مزاحمت

یه وبلاگ جدید ساختم محتوای وبلاگم اشعار عموی خدا بیامرزمه

خیلی وقت بود تصمیم داشتم اشعار عمومو در قالب وبلاگ تقدیم به شما کنم تا اینکه امروز دینمو ادا کردمو این کارو انجام دادم

اینجا شما رو دارم ولی اونجا تنهام

نذارید تنها بمونم خوشحال میشم به من و عموی عزیزم سر بزنید

http://www.abdolhoseinkalhori.blogsky.com

من و عمو عبدالحسینم چشم انتظار شما هستیم